21.11.2017

Biała kapusta z kiełbasą

 

Cóż może być lepszego niż kapucha i kiełbasa ;) Bardzo lubię kapustę zarówno biała jak i czerwoną. Lubię z nią pracować i ona ze mną chyba też bo razem tworzymy super rzeczy chociażby kapustę czerwoną zasmażaną. Ostatnio robiłam gołąbki. Zwykle z kapusty która mi zostaję robię farsz do krokietów. Tym razem nie miałam ochoty ani na krokiety, ani na pierogi, więc zrobiłam powiedzmy bigos. Nie miałam mięsa więc poratowałam się jedynie kiełbasą, ale i tak wyszło dobrze.

Co potrzebujemy:
  • 1 główka białej kapusty
  • 4 laski kiełbasy zwyczajnej
  • 180 gram przecieru pomidorowego
  • 2 liście laurowe
  • 4 ziela angielskie
  • 1 przyprawa do bigosu
  • sól
  • pieprz
  • 1 kostka rosołowa
  • vegeta
Kapustę szatkujemy, wrzucamy do garnka, zalewamy wodą i gotujemy. Dodajemy liście laurowe, ziele angielskie, przyprawę do bigosu i kostkę rosołową. Całość gotujemy, aż kapusta zmięknie. W tym czasie smażymy na patelni pokrojoną w kostkę kiełbasą, a kiedy się podsmaży dodajemy cebulę. Kiedy kapusta jest miękka dodajemy przecier pomidorowy, kiełbasę z cebulą i doprawiamy solą, pieprzem, vegetą, to już jak lubimy.  Jeżeli chcemy zagęścić potrawkę możemy użyć mąki rozrobionej z wodą.  

Smacznego !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz