29.11.2017

Szybkie i smaczne ciastka owsiano-kokosowe



Gotowałam ostatnio budyń do masy, zostały mi 3 białka i szkoda było mi ich wyrzucić. Po szybkim rozpoznaniu składników jakie mam w spiżarce i stwierdzeniu, że mam za mało kokosu na zrobienie moich ulubionych ciastek kokosowych podjęłam decyzję o kolejnej kuchennej improwizacji. Wpadłam na pomysł, żeby połączyć kokos z płatkami owsianymi. Po spróbowaniu stwierdziłam, że będą to moje nowe ulubione ciasteczka. Polecam wypróbować przepis !

Co potrzebujemy:
  • 3 białka
  • 3 cukry wanilinowe
  • 5 łyżek płatków owsianych
  • 100 gram wiórek kokosowych
  • 1 łyżeczka roztopionego masła
Masło roztapiamy i mieszamy z kokosem i płatkami owsianymi. Białka ubijamy na sztywno. Dodajemy cukier wanilinowy. Łączymy białka z masą z kokosu i płatków owsianych. Na blasze posmarowanej tłuszczem formujemy płaskie ciasteczka. Pieczemy w temperaturze 160 stopni około 15 minut, do momentu kiedy ciastka ładnie się zarumienią. Studzimy i jemy ;)

Smacznego !!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz